VI KÖR EN PLUS OCH MINUS

Har varit helt off när det kommer till bloggandet. Jag har mina anledningar och jag är ledsen för det. Men jag tänkte göra en catchup för er som vill veta hur jag haft det. Negativt och positivt, då kör vi :)

- Jag har drygt 4 dagar kvar med min älskling. Onsdag klockan 1 åker min ängel tillbaka till himeln. Älskar dig.
- Varför ska jag alltid falla för killar som bor flera mil bort?
- Alla mina kära vänner drar till gothia imorgon, så ensam är jag i några dagar...



+ Jag ska förmodligen börja på volleyboll :D
+ Min älskade Kristin kommer hem om några få dagar!
+ Jag har träffat världens snyggaste kille!
+ Jag jobbade som bollkalle och tjänade 200 spänn på något så otroligt enkelt. Dessutom tyckte de att jag va så bra, så jag fick med mig ett flak monster energidryck hem!
+ Jag bara älskar när jag kan vara stolt över mig själv ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0