20 månader...

Vi skulle haft 20 månader idag... det vet du. Men bryr du dig? Går att diskutera. Du har ju din nya och även efter våra underbara 16 månader tillsammans så är jag som bortblåst, ellerhur? De ord du sa till mig, hur du gjorde mig till en starkare mäniska och hur du fick mig att känna riktig kärlek för första gången. Det gjorde ont att inte kunna vara nära dig, tio mil ifrån. Det var omöjligt. Ändå klarade vi oss. 1 år och 4 månader, det är inte lite det. Jag saknar dig så otroligt mycket. Även om du ljög för mig totalt och krossade mig. Jag ''känner inte dig'' men vi båda vet att jag egentligen gör det. Den riktiga du. Jag älskar dig och önskar mer än allt annat att det ska bli som förr. Det går inte ens en minut utan att jag tänker på dig. Vad jag än gör, vem jag än är med. When I'm with him, I am thinking of you. Damn vad den låten passar perfekt in på denna situationen. Comparisons are easily done, once you've had a taste of perfection. Två av tusen rader som passar in perfekt. För jag kan inte släppa dig. Och allt jag kan tänka på är hon och du. Hur du säger de sakerna du sa till mig, till henne. Jag kan höra dig säga, att hon är världens finaste. Jag hör fortfarande dig säga: ''eeyy, Felicia. Jag älskar dig jättemycket!'', fast denna gången menar du det till henne. Finns det något annat säga än att jag älskar dig, trots att du krossade mig. Allt jag sagt till dig, menar jag. Våra planer för framtiden, menade jag. Jag gjorde allt för dig. Gav dig allt, var berädd på att gitta långt åt helvete för din skull. Det gör så jävla ont att tänka på det. Varje gång jag går in i en affär och vår låt spelas, eller om den är på radion känns det som knivhugg i hjärtat. De första tonerna, som brukade påminna mig om något bra, får mig att göra allt för att inte fälla en tår. För jag gjorde allt, men tog dig för givet. Men du är min ögonsten. Min vackra ängel.. jag älskar dig.

Du och jag föralltid.. eller va det inte så vi sa?


Kommentarer
Postat av: Linnea Sjöström Foto & Vardag

Va söt du är , gillar din hårfärg också! :)



Har fina tävling igång i min blogg. Kanske något för dig? Värt att kolla in! :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-ifran-deco.html#comment



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-valfritt-plagg-ifran-evas-unde.html#comment



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-valfri-silverangel.html#comment



Hoppas du får en fin tisdag idag! :)

2011-06-28 @ 14:04:10
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0