DONT HIDE YOURSELF IN REGRET

Tjaaa! Sitter här efter en fullspäckad dag. Har träffat rätt många och haft awesome. Kom hem vid halv 6, men då blev jag ner tvingad igen av Philip för att han skulle träffa några han inte ville träffa? Ja, något sånt var det. Så jag höll han sällskap och sådär. Sen kom jag hem vid halv 8 och käkade hemma hos min granne med mamma. Grillat sitter alltid fint i magen. Awesome, verkligen. Snart ska jag ut i byn med lite härliga människor.

Det går inte att göra något annat än att älska hur tjockt mitt huvud ser ut på den bilden! Men nu tycker jag att alla mina kära bloggläsare skulle kunna göra mig en tjänst och ge alla era happy thoughts till min underbara vän frida som är jävligt sjuk nu när sommarlovets första strandvärder börja kika fram. Tycker så otroligt synd om henne. Och dessutom saknar jag henne sååååå mycket! Älskar dig Frida ♥


Kommentarer
Postat av: Casy Lindell

fin blogg! :)

2011-06-28 @ 20:57:28
URL: http://casylindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0