FUCK MY LIFE...

Okej.. det kan vara en ganska löjlig sak att gråta över men nu är det så att jag faktiskt sitter och storbölar. Kände att jag behövde tala ut litegranna.

Som ni vet, så älskar jag att dansa. Det är typ, mitt liv. Men den största glädjen med att dansa, och anledningen till att jag faktiskt vill dansa 12 timmar/veckan, är min danslärare Vivi. Jag har dansat med henne som lärare i 2 år och jag kan inte komma ihåg en enda gång då hon har kommit till träningen utan ett leende på läpparna. Alltid så glad och positiv. Hennes koegrafier är så enormt roliga och även om man har en dålig dag blir man glad efter 10 minuter. Hon är verkligen en glädjespridare på alla sätt. Även om hon inte vet det så ser jag upp till henne som fan. Hon är min förebild. Men nu ska hon sluta på min dansskola och det kommer inte bli alls lika kul utan henne. Det går inte att förklara hur tomt det kommer bli utan henne. Den nya tjejen kommer inte alls bli lika bra. Jag vet inte ännu om det är för terminen eller livet ut men det spelar ingen roll.

Jag ska sluta dansa.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte sluta! Jag går i en av dina dansgrupper och jag tycker att du är enormt duktig! Jag brukar kolla på dig när jag är osäker på stegen och sådär. Men det är hemskt att vivi inte ska fortsätta, men du kan väll fortsätta ändååå?



ps. vill va anonym

2011-06-22 @ 19:15:23
Postat av: kristinabronnvall'

felicia, det kan du inte göra!!!!!

2011-06-22 @ 19:48:47
URL: http://kristinabronnvall.blogg.se/
Postat av: Frida kung Hultin

Sjukt tråkigt.. fan alltså.. men är det verkligen värt att ge upp det du älskar mest av allt? Fast.. ajg kan samtidigt förstå dig, för Vivi är verkligen bäst.. fan.. <3

2011-06-22 @ 23:35:51
URL: http://mufflaan.blogg.se/
Postat av: emma

Håller med frida, det suuuuuger att vivi ska sluta.. men om du verkligen älskar dansen så sluta inte, du är väldigt duktig felicia så ge inte upp det

2011-06-25 @ 18:39:35
URL: http://bfab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0