I AM NUMBER FOUR

Okej... innan klagade jag på att mina fingertoppar var ömma. Det var fel av mig! Nu har jag spelat mer gitarr i 2,5 timmar till. Alltså blir det ca 5 timmar spelande non stop. Nu vet jag hur det känns att ha ont. Kan knappt skriva utan att skrika till lite då och då. Men jag klagar inte! För måndag - onsdag ska bli strandväder så det stänker om det. 28 grader är inte helt fel! Helt jävla awesome! Och inte nog med det, midsommar firas med världens bästa gäng tjejer hemma hos Frida. Sommaren 2011, detta blir bäst!










































Fint ska det va!
Nu ska jag byta om och bege mig hem till kristin där popcorn och en mysig film väntar. Eller ja... det är jag som tar med filmen men ni fattar! I am number four blir det. Kyss på det? Ja, det säger vi!

MITT HUMÖR ÄR SÅ JÄVLA BRA, SÅ NI ANAR INTE!

Kommentarer
Postat av: josen

det är bara lugnt! fin blogg!

2011-06-23 @ 22:28:26
URL: http://tolftejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0