MARDRÖMMAR

Ni vet den hemska upplevelsen efter en mardröm då man vaknar direkt. Sen går det flera timmar då man bara skakar som en gumma med parkinsons och blodet rusar så att armarna och benen är helt ömma. Fyfan för mardrömmar.. har levt en vecka med dem nu, så försvinn förfan.

Det suger att vakna vid 1, för då är alla redan upptagna. Dessutom när ens mobil inte har några batteri. Lite svårt att få tag i någon då :) Som tur är så räddade simon min dag. Så nu ska jag bara fixa min laddare och lite sånt, sen sticker jag ut med honom. Awesome att vara ute! Jag menar, kolla vädret! Det bara skriker sommar. Vi hörs senare!

Schteekbild ifrån igår!


Kommentarer
Postat av: Ebru

Fin blogg! :D

2011-06-28 @ 13:28:43
URL: http://ebrutuncerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0