PIRATES OF THE CARIBBIEN MARATON!


Dominik Hauser – Pirates Of The Carribean: "He's A Pirate" (Klaus Badelt)
Hej kära älsklingar! Kom hem strax efter klockan 12 efter en härlig kväll spenderad hos bästa vän med sjuka peopels! Efter några timmars sällskapspel (som jag & olivia vann såklart) och skriksjungande till High School Musical låtar kom Robin, Arun, Jacob och Hugo dit. Då blev det lite lugnare i alla fall... om man inte räknar med mina skrattanfall men det är en helt annan historia. Haha, jag har aldrig påstått att jag är normal och kommer aldrig göra det heller. Tidsinställt inlägg med bilder från dagen kommer upp lite senare eller imorgon bitti.

Nu ska jag kolla på POTC 1 - 4 om jag nu inte hinner somna emellan. Har varm choklad + en massa frukt och läsk, så det ska nog gå bra! Ha det super! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0