SÅNGVIDEO DELUX, TYP?

Elsa om S Å N G | V I D E O:
Kan inte du lägga upp alla dina sångvideos i ett inlägg och skriva när du gjorde dom? Grym blogg!

Svar:
Visst kan jag det... även fast de inte är sådär jättebra men. Hehe :)

Augusti 2010:


Januari 2011:


April 2011:


Själv tycker jag att början är så jävla drygt. Vid ca 0:47 kommer det ''bra''. (Notera: '')

Den sista är absolut inte den starkaste. Det är ju klart att när man sjunger i studio att man värmer upp rösten och sådär innan. Den sista var bara spontan. Och för att lägga till så använder jag/min morbror oss inte av autotune. Vi tar hellre om inspelningarna så att det blir perfekt. Därför är också studionspelningarna bättre och proffsigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0