SVAR PÅ FRÅGESTUND! DEL 2

Om du själv får bedöma ditt utseende från 1-10, vad väljer du?
Olika för varje dag, men oftast under 5 :)

Vad är du mest nöjd med på din kropp?

Svår fråga... men måste man säga något så kan jag älska mitt hår om jag har en bra hårdag.

Vad är du mest nöjd med i ditt ansikte?
Jag är inte riktigt nöjd med något, men jag är tacksam att jag inte har enormt mycket finnar som vissa har. Det är jag tacksam över i alla fall.

Vilken är din favorit outfit(gärna bild med)?
Jag har ingen speciell favoritoutfit, men jag tycker väldigt mycket om mina tjocktröjor.



Vilken bild är du mest nöjd med på dig själv?
Fan va svåra frågor! Men den under är jag jävligt nöjd över..



Vad tycker du om att puscha brösten?
Själv gör jag inte det, men jag känner måånga som gör det. Jag tycker att det är deras liv och de får bestämma själva om dom vill göra det eller inte men jag tycker det är löjligt. Jag menar, varför vill man ha större? Så att killarna ska kolla? Haha, ja ni hör själv? :D

Vad tycker du är livets mening?
tung fråga! Men jag kan liksom, sitta och tänka på det ibland. Har hela jorden skapats och allt det här för att jag ska sitta på toaletten? Allting har ju sin mening och allt händer för en anledning. Men jag tror att alla har sin egen mening med livet. Att det inte finns bara en, utan att alla har sina olika anledningar. :)

Jag har läst din blogg länge och märkt att du brukar få en crush för olika kändisar. Men du lixom, bytar hela tiden? Så vilka är det just nu och varför släpper du vissa lixom?

Jo, du. Jag är tonåring med hormoner som spökar. Precis som alla andra tonåringar! Nej, men just nu har jag Eric Saade och Megan Fox som föralltid kommer vara mina babes. Sen har jag en tillfällig babe också. Det är Bruno Mars. Jag känner inte lika mycket för honom som de andra två. Så ja :) Men det är bara kändisar jag är ''kär'' i. Jag har ju Eminem som förevigt kommer vara min gud. Men det är ju inte så att jag är kär i honom!



Går du på gittar eller något annatr instrument?
Nej, jag går inte på gitarr och jag har aldrig gått på ett instrument i hela mitt liv. Dock tycker jag själv att jag är helt ok på gitarr och piano. Trummor också för den delen.

Kan du lägga upp när du sjunger fast car med Tracy Chapman!

Faktiskt, för din skull så har jag lärt mig den på gitarr och tänkte spela in den när min röst har slutat fucka sig. Den har sina perioder där den spricker 24/7. Men jag kan lägga upp så snabbt som möjligt :)

Ditt finaste minne från 2010?

Enormt svår fråga, men om du menar finaste liksom, så måste jag säga 3/7-10 :) Då jag blev tillsammans med Marcus. Det var en härlig dag vettu :D

Vilken är den absolut SÄMSTA filmen du någonsin sett?
THE MIST! Sämsta ''skräckfilmen'' någonsin! Och en den vi såg i skolan. Skuggornas hus tror jag den hette?

Vad vill du jobba som/med när du blir stor?
Jag vill bli känd. Artist, skådespelerska, dansare, producent. Ja.. vad som helst som har med kreativitet att göra!



Hade du kunnat döda någon som du verkligen inte gillar bara för att bli av med personen ifall ingen fick reda på att det var du? (jag borde söka hjälp... normal fråga, jadå!)
Njea.. kanske inte. Eller det beror på vad personen har gjort. Skulle personen dödat min bästa kompis först skulle jag torterat han/hon och sen begravt han/hon levande!

Om du fick gifta dig med vilken kändis som helst, vem skulle du då gifta dig med och varför?
Bruno Mars, för han är fett snygg och verkar vara en chill person! Jag menar... kolla på han!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0