SVAR PÅ FRÅGOR! DEL 4!

Sista delen nu, där jag även tar med frågor ifrån andra inlägg.

Vilka bloggar läser du? Kända och inte kända!
Jag kan ta denna frågan i ett helt inlägg någon gång i veckan :)

Vilka är dina närmaste vänner?
Frida, Tintin och Kristin :)



Har du kysst någon den närmaste veckan?
Si, mi amiga.

Hur långt har du gått med en kille?
Hmm.. riktigt svår fråga för jag kommer inte ihåg exakta avståndet. Men kanske 2 mil?

Är du kär just nu?
Beror på vad du menar med kär. Men ja, det är jag nog.

Vem är din absoluta favorit artist? Du får bara välja en!

Eminem!



Är du en snäll positiv tjej? Inte som alla andra är, jag menar du är ingen bitch/kaxig tjej?
Jag förstår vad du menar. Om jag träffar nya tjejer och sådär? Nej, då är jag väldigt utåt och hälsar och är trevlig. Jag skulle aldrig få för mig att bitcha mot någon som inte har gjort mig något eller någon jag inte känner. Men dock, har personen gjort något mot mig så kan jag bli från glad till bitch på några sekunder :)

Ska du inte färga håret rött igen? Du passa i det. (:
Tack! Jo, jag tänkte att efter sommaren så blir det rött igen. Fast ännu rödare än förra gången då! Riktigt firerött ska det bli. Som Rihanna :)



Vart köpte du tröjan? 90210? :D
På bikbok för ett väldigt bra tag sedan!

Accar du random personer på fb?

Oftast inte, men ibland kan jag göra undantag :)


Kommentarer
Postat av: Ivana

Hej Felicia!

Jag vet inte om du minns mig, men jag har haft dig några gånger som danslärare på impulse!

Du gjorde den dära Eric Saade dansen med oss!

Längtar väldigt mycket till vecka 5 så jag kan få börja med dansen igen!



Kram.<3

2012-01-18 @ 09:34:26
URL: http://eeverysingelstep.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0