TOMT

Hade en fett härlig midsommar med mina fina tjejer. Även om det blev lite onödiga komplikationer så var det en minnesvärd kväll ändå. Efter god mat, roliga lekar och mycket dans satte jag, frida och kristin upp tältet och sov där. Klockan två på natten fick vi besök av Vigge och hans kompis (vars namn jag aldrig kommer ihåg). Mycket snack och awesomeness blev det där. Dagen har spenderats i sängen då jag har huvudvärk och kramper i magen. Pallar inte dra någonstans ikväll, även fast folk kallar ut mig. Nej.

Nu ska jag lägga mig i sängen. Fundera, i min egen väg. Är i en depp-period just nu. Jag måste liksom.. tänka. Vara för mig själv. Kanske gråta lite. Jag vet inte. Låta tankarna åka fritt som dom vill. Det är för mycket för tillfället.. och ingen förstår.



Kommentarer
Postat av: fridaa

jag älskar dig så mycket mitt fina hjärta!

2011-06-25 @ 22:43:48
URL: http://www.fridamatilda.devote.se
Postat av: Ida Vinsa ♥

- Allt bra idag ?

Fina bilder :)

2011-06-26 @ 10:44:34
URL: http://vinsasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0