TUFFA BRUDAR

Tja! Rubriken? Fråga inte :) Har nästan precis kommit hem ifrån en härlig kväll med min älskade kristin och en massa pågar. Mamma var också med och det är alltid lika kul! Vi gick mest runt i Laröd och tråkade oss. Haha, trevligt trevligt. Nu ska jag hämta något gott att käka och sen sätta mig och kolla om det är något bra på tv. Det brukar oftast bli Disney Channel nu på kvällarna. Det finns inget annat än att älska det :)



Så jävla snygg..


Edit: Haha, nej! Såklart inte min riktiga mamma! Jag kallar Arun för min mamma. Kommer faktiskt inte ihåg varför? Men ja :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var din mamma med? :o

2011-06-28 @ 11:28:30
Postat av: mathilda

vill bara gå in och önska dig en jättefin dag :)

2011-06-28 @ 12:26:46
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/
Postat av: allih

jag är med :D

2011-06-28 @ 18:07:36
URL: http://alejandramarroquin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0