barbie i prinsessan och nötknäpparen


Godmorgon tjockisar! På bilden ovan så ser ni vad jag har hållt på med igårkväll och i morse. Jag har nämnligen kollat på två barbie filmer. Nötknäpparen och svansjön. Nu ska jag även se Rapunzel. Jag älskar Barbie filmerna och har gjort det ända sen de kom ut!

 

Idag hade jag ock Kristin tänkt att åka Skridskor utomhus. Ta med lite piknik och chilla lagom. Låter inte det enormt härligt? Jo, det tycker jag. Men vi får se om det blir av. Hoppas verkligen det! :)


Vad ska ni göra idag då? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stalka din blogg, käka mackor, handla mjölk och powerking och plugga!

2011-03-06 @ 14:30:10
Postat av: Malin

Men den filmen är ju så söt!

2011-03-08 @ 10:34:41
URL: http://fashionbymk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0