Ett litet tips till anonyma

Jag är nog inte ensam om att få anonyma kommentarer. Dock, får jag inga elaka kommentarer utan mer folk som inte vågar säga sina namn. Men vilket jag sagt många gånger: Jag kan spåra IP-Adresser. Jag vet vem du är som kommenterade och påminde mig om bildskiten. Inte lönt att kommentera anonymt på min blogg. Just so you know.

Har kommit hem ifrån träningen nyss. 2 träningar + egen träning med Frida där vi hittade på en aning annorlunda men awesome dans. Haha, jag har inget jävla liv. Mitt liv finns på impulse och nu ska jag och frida köpa/få tröjor därifrån. Sånna, hoodies. Snacka om coola vi VIP:are kommer att vara!

 

Bilder sen bowlingen förra veckan! Btw, film när jag och Frida dansar ''jättefint'' kommer upp senare. Eller, hon dansar fint. Inte jag :) Stay tuned!


Kommentarer
Postat av: Stardoll1998Rom

Hej såg att du komenterade i min blogg om vilken program headern var gjord i :)

Svar: Photoshop, haha är inte så duktig på det men gjorde det bästa jag kunde

(Kanske inte det bästa då)

2011-03-07 @ 22:28:04
URL: http://romistardoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0