halv studiedag!

Blogg.se har dampat lite idag och igår. Men det är lugnt, älskar dom ändå ♥

Hade halv studiedag idag, så vi slutade klockan 12. Dock kände jag att jag låg grymt efter i projektet så jag stannade faktiskt i två timmar och gjorde nästan klart den. Nu har jag ca 20 min arbete + extra rättning innan jag lämnar in den. Känner mig stolt över mig själv ATM. Coolt va? :)

Idag har jag ju träning. Dancehall, Hiphop och Burlesque. Så ska dit lite senare. Vi hörs snart, ok? :) Ska även berätta lite om en tävling som jag deltar i!

Min dröm <3


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

åh vill också ha en one-piece ^^

2011-03-30 @ 18:08:02
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0