HINNER KNAPPT SKRIVA!

Känner att jag har en aning brottom faktiskt, så det får bli ett snabbt inlägg.

Kom nyss hem ifrån skolan, eftersom att jag stannade kvar en halvtimme och jobbade med rapporten. Den ska vara inlämnad imorgon och jag är fortfarande inte klar? Shit... Tog för lång tid på mig att leta fakta. Oh snap. Sen så ska religionen vara inlämnad nästa vecka och oj oj oj vad back jag ligger på det! Har helgen att se fram emot...

Nu ska jag göra mer på rapporten och sedan ska jag in till stan för att träffa frida på käk. Sen blir det dans. Vilket beyder att vi inte kommer höras förens ikväll. Om det inte blir ett tidsinställt... kanske inte hinner.

förlåt för dålig update, men jag har mycket i skolan nu.

Underbar bild... vad tycker ni om mina vackra finnar då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0