FJÄRILLAR SMAKAR MED FÖTTERNA

Ni anar inte hur kallt jag har det hemma hos mig. Har hur mycket som helst på mig och fryser ändå ihjäl. Nej... nu får helsingborgs hem eller vafan dom heter ta och fixa detta snart. *Ryser*

Lite onödig och inte så kul ''fakta'' där uppe men det får ni leva med. Dagen i all ära spenderas i sängen med laptopen i knät. Har hört om man gör det som kille blir man steril, så tur att jag är tjej då ;) Medan jag sitter och förväntansfullt väntar på att Big Brother ska börja, så ska jag göra mina läxor och plugga reält. Har ändå rätt mycket avklarat. Det ända som jag hae kvar nu är kemi, geografi, musik, matteprov och moppeprov. Härligt asså!

http://cache.gawker.com/assets/images/7/2009/07/504x_custom_1246553587106_schoolsout.jpg

23 dagar och sen blir det: What time is it? Summertime! It's our vaccation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0