FLUGOR HAR EN LIVSLÄNGD PÅ 2 VECKOR

Musikredovisning - CHECK, Engelskaprov - CHECK. Gick det bra? Njea... inte riktigt. Musiken gick inte alls bra för min del. Jag brukar aldrig skaka eller vara nervös inför redovisningar men detta var sjukt. Mina ben skakade som in i helvete. Molly var grym, men jag skämde bort mig totalt. FML...

Idag blir det förmodligen mys/TV-spelkväll med mina små sötnosar. Kristin och Nikita ska göra min fredag. Wii ♥



Smått fjorre på den bilden från 2009 va? Hahaha, ingen BH på mig heller! HAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: molly

vi båda var grymma felicia! <3

2011-05-27 @ 15:07:56
URL: http://ekelunds.devote.se
Postat av: Carina

2011-06-02 @ 12:37:09
Postat av: Michael

Två till fyra, om man ska vara exakt

2012-02-23 @ 11:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0