I N | T H A | S C H O O L | M A N N E N

Tja man! Sitter i skolan nu och har egentligen projekt. Men lite aktiv på bloggen får man ju alltid vara. Detta tangentbordet är så otroligt segt... det får jag tyvärr sitta och leva med. Har precis haft idrott, där vi hade vollyboll. Nice asså. Jag och Michelle var bäst! Det är LUUNGT MEEEEN... Jesus ♥ Awesome fan!

Nej, nu ska jag faktiskt jobba om min vackra Ludvig XVI. Jävla historia, jävla gubbar. Nej, avskaffa historia och religion. Hehe. Här under har ni mina drog låtar just nu!

Basshunter – Fest i hela huset


The Highstreet Allstars – Rock That Beat (Radio Mix)


Chris Brown featuring Lil Wayne & Busta Rhymes – Look At Me Now - Explicit Version

spola fram till 1:09- AWESOME! Pallar inte att jag kan det också :) (1:15 på spotify)


Kommentarer
Postat av: Paulinne

Det jag ville förmedla var att du inte ska trycka till så hårt på dina inlägg du skrivet,just get it ! Asså vadå gick dom på någon jävla rysk balettskola elr ? -.- Dom kanske hade svaga fötter :P

2011-05-04 @ 12:55:26
URL: http://paulinne.blogg.se/
Postat av: Paulinne

Och btw, du snackade om att balettdansöser/örer och streeetdansare är emot varandra ! Vad fan är det för fördom egrntligen,haha där har vi en till :P har aldrig ens hört ett sånt uttryck förut.. xD

2011-05-04 @ 22:47:31
URL: http://paulinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0