J A G | Ä L S K A R | E R ♥

Laröds Konfagrupp 2011.
Words can't express what you mean to me.

Nu har det gått 8 månader sen vi träffades första gången på konfirmationen. Dock kände de flesta varandra sen innan, men jag känner att vi ändå har kommit varandra närmare alla 14 peoples. Vi har gått egenom mycket roligt och drygt genom våra månader och det har gått så enormt snabbt. Kan ni tänka er att det var 250 dagarsen som vi satt i en ring och presenterade den vi hade brevid oss? Och Olivia satt och räknade upp allas föräldras namn? Vi har skapat världens minnen tillsammans och jag ska endast rabbla upp lite av dem. Konfalägret, hur många minnen har vi inte därifrån? Konfamackorna, teatern, glory, dopet, konfirmanddag i höganäs, matkrig, HE-HE-HE-HE-HE- HEEEJ EVA! osv. Nu när man tänker att dagens ''lektion'' var den sista och vi övade till den stora dagen så kände man att det är skit sorligt. Vi kommer inte träffas en gång i veckan längre. Nu kan det ta fleeera veckor innan man träffar vissa igen. Är inte det hemskt? Vi har ju ändå skaffat rätt starka band emellan oss. Eller ja... de flesta i alla fall. Jag kommer att sakna våra tisdagar så otroligt mycket. Det går inte att beskriva. Det kanske inte känns som en big deal för vissa, men det är verkligen det för mig. För personerna i denna gruppen är så sjukt underbara och har gett mig så mycket glädje på denna korta tid. Jag älskar er något otroligt. Nu på lördag ska vi rocka skiten ur allerums kyrka. Vi äger!



Karin, Kristin, Stina, Frida, Olivia S, Olivia N, Ellinor, Amelia, Nikita, Linnéa, Alexander, Petter och Johan. Ni är guld värda ♥


Kommentarer
Postat av: Paulinne svar

Jag har verkligen inga problem :) tycker bara att du drog på för mkt när du inte ens har någon som Helst aning on hur balett funkar :P du skämmer bara ut dig själv XD skulle du gilla om jag satt o kastade skit om FUCKING streetdance ? Jag kan säga vad jag vill om det egentligen , det är skit ;D hej då på dig! Jag antar att du kmr försöka " äga" mig på något sätt nu men asså det kmr inte funka ! Kmr ej svara på dina kommentarer,har sagt mitt :) ciaoo and have a nice life .... Moran -.-

2011-05-03 @ 23:49:59
URL: http://paulinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0