KÄNDISAR ÄR INTE ALLTID PERFEKTA!

En bild de flesta får är att kändisar är perfekta. Men vem har sagt att det behöver vara så? Kändisarna är mäniskor, precis som vi. De har sina brister och fel, precis som vilken person som helst. Nu tänkte jag visa lite grejer... bara för att. Jag dömer inte dem, men jag ska visa ändå.

1. Megan Fox's toe-tumb!


Min älskling har också sina brister. Men jag älskar henne ändå! ♥

2. Oprah's extra tå!


Räkna tårna!

3. The Hills-Heidis operationer


Kanske inte har med brister och såhär att göra, men ser ni hur hon har plastikopererat sig?

4. Lady Gagas hängpattar

4. Tori Spellings (Skådespelerska, Beverlyhills 90201 & Scream 2) bröst.

''Kändisar är alltid perfeka'' jo visst :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0