MIN DAG I BILDER + PLUGG



Tre saker om den senaste bilden man bara måste notera!
* Min min. Haha, jag var inte berädd... trodde att jag glömt klicka på fota-knappen.
* Mina skor... är inte det mode 2011 så vet jag inte vad!
* Min lillebrors tröja är allt för söt!

Så... nu ska jag skriva om min del på mitt och Mollys arbete om Iron Maiden för tredje gången. Första gången så vet jag inte varför det inte sparades. Andra gången så skulle jag precis klicka på spara-knappen. Men helt från ingen stans så står stängs datorn av att batterierna är slut. Tydligen hade jag råkat dra ut laddaren... fml.

Btw, ska jobba på en ny design nu. Har ingen aning om vad det ska vara. Dock har jag stora planer på min nästa design när jag fått hem min one piece som jag ska fjäska till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0