S V A R | P Å | T A L

- om D Å | K Ö R | V I:
vad är det för diet?

IP: 87.251.199.220

Svar: Jag tycker egentligen inte om att svara på anonyma frågor, men så får det bli nu. Jo, jag är jätte obekväm med min kropp. Jag har bestämt mig för att satsa på att förlora extra fett runt magen, men framförallt rumpan och låren. Idag på Fria så mådde jag jättedåligt över att gå med bikinitrosor. Magen skulle jag varit nöjd med om den hade varit lite mindre i alla fall, men rumpan och låren är jag extremt onöjd över. Jag äcklas av mig själv. Och det säger jag inte för uppmärksamhet men så är det. Även fast jag inte bryr mig så är det så jag känner. Jag har alltid dolt min dåliga självkänsla innan, men det går inte.

Dieterna är ett sätt för mig att försöka gå ner lite i alla fall och hoppas på att det tar på rätt ställe. Just nu håller jag på med mjölk-dieten. Får bara dricka/äta mejeriprodukter. Detta ska man gå ner 2kg/vecka. Jag har hållt på sen igår och jag känner att den är jobbig. Man blir tillfälligt mätt på mjölken, men det försvinner efter ca 1 timme. Sen blir man skithungrig.

Veckomeny :
Frukost: 5 dl valfri osockrad mejeriprodukt och en dl osötad müsli. En multivitamintablett.

Lunch: 7 dl valfri osockrad mejeriprodukt och en halv dl osötad müsli.

Mellanmål: 6 dl valfri osockrad mejeriprodukt och en halv dl osötad müsli. En tesked fiskolja.

Müslin är frivillig och tabletterna skiter jag i. Även fiskoljan, hehe. Berättar lite mer om hur det gick med den och om nästa diet som jag ska hoppa på. Haha, hatar ordet diet. Vi kallar det för koster istället? Ja, det låter bättre :D



inte ok.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hur gör du med lunchen? För du är väl i skolan då? :)

2011-05-10 @ 22:05:24
Postat av: GT

Halloj,



Halkade in på din blogg via webhistorik eller något. I alla fall...Jag tycker inte att du är för stor, men om du ändå vill gå ner kan jag rekommendera raw food, vilket innebär att man äter såsom vi skulle ha ätit om vi fortfarande var "naturliga". Googla på det så hittar du säkert något kul. P.S FInns även stenålderskost.



Kram GT

2011-05-15 @ 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0