SNABBT INLÄGG BLIRRE JAO...

Förlåt för ingen uppdatering. Har haft en riktigt härlig helg mest spenderat med kristin, men även mer folk. Fredagen hade jag en UNDERBAR tv-spelkväll med nikita och kristin. Kristin sov över och vi byggde vår berömda koja. Lördagen spenderades hos pappa där han hade middag med sina vänner, fast kristin var där och lyste upp min närvaro. Sen stack jag, kristin, robin, marwin och arun hem till kristin för lite skojligheter. Sen crasha jag hos kristin och den natten har gett mig men för livet...

Har varit nära på att skriva inlägg hela tiden men avbrutit efter halva för att jag varit påväg ut. Nu blir det träffa min älskade hund som jag inte sett på typ ett halvår. Min baby, jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: kikki

Accar du random personer på fb?

2011-05-29 @ 16:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0