DANCE OR DIE

Vaknade upp bredvid vigge, kristin och karin. Efter en mycket mysig kväll och morgon så åkte jag ner till impulse där jag höll workshop för flickor runt 9 års ålder. Det var roligt tills de började klänga så mycket så att jag fick ont i ryggen. Blää.. sen bjöd orlando mig på pizza. Haha, så gulligt. Efter det dansade jag Zumba. Fyfan vad roligt det var! Ska verkligen dansa det nästa termin! Sen blev det ut i stormen för att träffa en vän. Blåste iväg.. yes!

Så jävla intressant inlägg känner jag. Egentligen.. vem bryr sig om vad jag har gjort idag? Haha. Hittar jag inget intressant att skriva om så blir det nog bloggpaus. Men ska svara på lite kommentarer ikväll. Yee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0