Detta fält måste fyllas i ..

Hade en mycket trevlig eftermiddag med en gäng härliga tjejer, kakor och skratt hemma hos karin. Tack som fan för det Karin! Efter det drog jag, kristin och Johan hem till Jacob där han och Marwin väntade. Även om jag blev brutalt mobbad, så var det rätt kul. Eller.. jag ljög. hehe..

Fick en gullig men konstig fråga på bloggen igår.. det känns inte som att du mår riktigt bra. hur är det? så stod det. Detta är min blogg, så jag ska va ärlig. För tillfället är det upp och ner. Ena sekunden är det bra men det kan slå om på en hundradels sekund och då kan jag vilja bara bryta ihop och springa därifrån (vart jag än är). Allt är KAOZ. Jag får helt enkelt njuta av de bra stunder jag har och bara vänta till bättre tider. 9 månader kvar och jag kommer till min drömplats.

all i think about is you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0