JUST WHEN I FELT LIKE GIVIN ON US YOU TURNED AROUND AND GAVE ME ONE LAST TOUCH

Måste börja detta inlägget med att säga grattis till kära nikita som fyller 18 idag. Det firades med fest hos henne. För att dansa med ett gäng 40-åringar så va det rätt kul. Sjuka saker hände som jag aldrig trodde... 1. Blev tvingad att visa en dans så jag valde en med mycket shake. Så stod och shakea ass framför pappa och hela släkten. Ganska kul faktiskt.. fick dock bra respons. 2. Blev megatvingad att hämta min gitarr och sjunga. Dog av nervositet men när jag sjöng klart (promise me, fast car och california king bed) gav alla mig pengar konstigt nog. Så.. nu är jag 300 kronor rikare. Tack! 3. Fick alla att dansa ''Sexy and i know it''-dansen. Det var det sjukaste. Kan ni tänka er ca tio vuxna stå och jucka i en ring? hahaha, så jävla roligt. Jag och 40+are. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du?

2011-11-13 @ 14:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0