MIXED UP EMOTIONS

Jag är fan inte trög i huvudet. Du tror det är första gången jag har något med killar och kärlek att göra? Tror du inte att jag fattar att det är en annan anledning? Nej, men helt ärligt. Jag känner ingenting.. är helt kall. Yee, du dissade mig men vafan? Jag vet om att jag kan få bättre så varför ska jag lägga ner min tid på att vara ledsen över dig? För helt ärligt, du är inte en ''bra'' kille precis. Och vi båda vet vad jag snackar om. Men jag blir bara irriterad över att du ska ljuga mig rakt upp i ansiktet.. igen. Bög. Skulle inte förvåna mig om det blir något mellan dig och fjortisen du egentligen valde bort för min skull. Äsh.. fuckyou.

image description

kul så länge det vara i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-11-19 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0