POP THAT PUSSY LET IT ALL HANG OUT

Bitterljuv dag idag. Började skit, va bra i mitten men halvsuger nu. Var på öppethus på campeon med molly och Fanny. Verkade vara en bra skola, men inget för mig. Efter det drog jag och min käre storebror till GEC (Game center) med hans kompis och spelade CoD och LoL. Helt jävla underbart, haha. Efter det drog vi och fkn fikade med Eric Saade! Min bror känner honom, så så blev det. Var blyg, så det var inte mycket snack från min del men mitt hjärta slog i 180 i alla fall..

Nu blir det parteeey hos krisse. Nej, men lite mysigt folk och bra musik. Härligt.


Kommentarer
Postat av: fridabästakumgen

Vänta var det inte du som sa att lol sög o att du intr pappsen det när jag berätta för dig att jag spelade det....???

2011-11-27 @ 21:50:41
Postat av: hehe

2011-11-28 @ 23:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0