SVAR PÅ KOMMENTARER

Fråga: Hur fan pallar du? Varje gång jag ska ut och jogga blir det så att jag stannar kvar i sängen och znoosar tills jag får bråttom till skolan. Har du några tips?

Svar: Jadu, det undrar jag också.. Jo, kroppen anpassar sig efter dina vanor. Är du van vid att gå upp tex 7 så är det mycket svårare att gå upp innan. Därför är det bra om du kanske vänjer dig med 5 min tidigare för varje dag eller något? Det gjorde jag och nu har jag inga problem alls att gå upp innan. En annan sak man kan göra är att lägga mobilen nära den starkaste lampan i rummet (om den är långt ifrån) då tvingas du resa dig upp för att stänga av alarmet. Då kan du lika gärna tända lampan, vilket gör det i alla fall lite svårare att somna om. Man blir pigg resten av dagen när man har joggat en runda på morgonen. Testa det!

Fråga: jqg älskar din blogg jätte mycket, du gör jätte bra inlägg tycker jag !! fast det vore roligt om du skulle typ börja fota med din systemkamera och lägga upp de bilderna ^^ på din blogg.. :D

Svar: Tack så mycket! Jo, jag har tänkt det. Men det finns två problem för tillfället. 1. Min kamera är död och frida har laddaren! 2. Kameran är hos pappa och jag får/vill inte gå dit atm... Men ska se vad jag kan fixa :)



Fråga: Hur är du med killar du är på g med? Asså, är du sån enkel?

Svar: Hmm.. fattade inte riktigt frågan men jag kan försöka svara ändå. Jag är INTE enkel. Vill han något så får han komma till mig och inte tvärt om. Om du förstår vad jag menar? Dock har jag väldigt lätt för att gilla killar, men jag har minst lika lätt för att tröttna på dom mycket snabbt. Jag är inte den som gillar att träffas hela tiden och 24/7 faktiskt. Många tycker ju om det, men jag vill gärna inte att det ska bli för mycket. Jag är inte heller den som tycker om gulligull. För mycket sånt gör mig illamående. Nej men typ cheese stuff liksom... ja. :)

Fråga: Ska ni ha show på impulse som vanligt? I så fall, när och hur mycket kostar det?

Svar: Självklart att vi ska! Den 4 December (nästa söndag) ska vi ha julshowen. Det börjar 14:30 på stadsteatern. Det kostar 60 för barn och 90 för vuxna. Barn under 5 år kommer in gratis. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0