I GOT A GOOD FEELING

Jag har ju iphone nu och försökt flera gånger blogga från appen men det går inte. Det står bara ''felaktigt anrop'' eller något sånt? Någon som vet vad det beror på? Jag vet att jag inte är den ända som får det, för jag har kollat kommentarer, googlat och sådär. Men hur fixar man det? Någon som vet? Jaja.. sitter hemma hos besta frida nu. Det har brunnit på vår skola så halva antalet klassrum luktar hemskt rätt ut sagt. Så vi hade inget klassrum att ha lektion i så vi fick helt enkelt sluta. Fast vi ska ju tillbaka sen bid 12 för att dra in till wag the city. Awesome? :) Stannar i stan för min första dag som receptionist på impulse. Yaay!

image descriptionimage descriptionimage description

Någon anonym ville att jag skulle lägga upp vad jag köpte på väla och here you go!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen aning om hur man fixar det men kan bara säga att du är inte ensam.. ;o

2011-10-10 @ 22:56:23
URL: http://annajosefinhansson.blogg.se/
Postat av: nikha

skicka en feedback! <3

2011-10-15 @ 13:22:42
URL: http://nikhaacera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0