JESSIE J

Some deep shit:
En av mina favoritartister är Jessie J. Hon har varit en ''aktiv artist'' ända sedan 2006 men det är inte förens 2010 jag började lyssna på henne. En av hennes låtar, who you are, har verkligen gjort en stor påverkan i mitt liv. Sitter för tillfället och lyssnar på denna underbara låt. Den beskriver på pricken en viss tid i mitt liv, då jag inte alls mådde bra. Det var då jag skar mig och var verkligen på botten. Bara av att lyssna på denna magnifika låt börjar jag faktiskt rysa och så småningom gråta. Känner igen mig så jävla hårt. Det är sjukt hur en enda låt kan påverka en så jävla mycket? Jessie J ♥

I stare at my reflection in the mirror:
"Why am I doing this to myself?"
Losing my mind on a tiny error.


Brushing my hair, do I look perfect?
The more I try the less it's working.

Sometimes it's hard to follow your heart.
But tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
There's nothing wrong with who you are!





Så jävla grym..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kan du inte ladda upp när du sjunger denna låten och andra låtar? jag tycker du sjunger mega bra <3

2011-10-03 @ 16:56:59
Postat av: Anonym

hej kan du inte ladda upp när du sjunger denna låten och andra låtar? jag tycker du sjunger mega bra <3

2011-10-03 @ 16:57:25
Postat av: kajsa

hej kan du inte ladda upp när du sjunger denna låten och andra ? jag tycker du sjunger mega bra <3

2011-10-03 @ 16:58:17
Postat av: Anonym

rolling in the deep- adele

what are words-Chris Medina

välkommen in- veronica maggio

breakeven- The script

the man who can´t be moved- The script



dessa låtar kanske du kan göra en cover på? <3

2011-10-03 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0