''NO, PLEASE DON'T EAT ME. I HAVE A WIFE AND KIDS, EAT THEM!'' - HOMER

Godmorgon mina fina läsare. Hur är det med mig? Med mig är det superbra, är bara lite trött. Jag insåg nyss att jag fan sitter och pratar med mig själv... ''mog1''. Jaja, skola idag. En rätt lugn dag med endast 3 lektioner. Engelska - Slöjd - SO. Förutom 2 timmars SO så är det rätt lugnt faktiskt. Har faktiskt inget intressant att berätta, förutom att jag har engelskaredovisning idag som jag inte har tränat så mycket på men det är chill. Jag klarar mig :)

En ''vacker'' teckning jag gjorde på mattelektionen... ciaoo!


Kommentarer
Postat av: Bloppys

Hejsan! :)

Checka in min bloppis, och köp gärna något du gillar. SKulle vara jätte snällt! Men stay tuned, det kommer och nya saker ca varje vecka :D Ha det bra!

2011-10-19 @ 10:57:05
URL: http://bloppys.blogg.se/
Postat av: emma

Hej, jag gör bloggdesigner och har även en bloppis på bloggen, den hittar du vid kategorier. Är du sugen på länkbyte är de bara att säga till! Kika gärna in!:)

2011-10-19 @ 13:56:47
URL: http://eemmahagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0