REDAN?

Det tog mig endast en timme att göra designen, från grunden. Är faktiskt ganska nöjd med den. Måste tillägga att det endast är en tillfällig design tills jag varit och tagit nya bilder. Jag ska ut med Kristin någon gång och fixa det. Har några idéer... hmm. Tillbaka till denna designen. Saker att notera:

* Bilden i headern - gammal men jag tycker faktiskt om den :)
* Headern är enormt suddig då jag gjorde den i fyra olika program, vilket resulterar till dålig kvalité.
* Denna design är endast tillfälligt tills jag skaffar lite nya headerbilder.

Före och efter bild. Vad tycks? :)

headers

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå se det som en utmaning? se vad? :)

jättefin ny design!

2011-10-16 @ 02:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0