SVAR PÅ KOMMENTARER

Två svar på ''anonyma'' kommentarer innan jag ger mig av till Kristin, för att sedan åka till väla igen. (Har redan varit där idag, men en gång extra skadar inte!)

Första grejen. Fick en kommentar på min sångvideo om att jag sjöng falskt. Jag tar emot kritiken och ska förbättra mig, ja. Men saken är.. (om jag får säga det själv) det är inte falskt. Jag har sjungit denna låten hos min sångpedagog och sådär. Hennes jobb är ju att förbättra min sångröst, så om det skulle vara så att jag sjöng falskt så skulle hon ju sagt det, right? Så snälla, kom inte och snacka om min sångröst (+ kommentera med ett falsknamn) när du inte har rätt. Men om det nu är såhär att du läser detta, så vill jag att du kommentarar igen och skriver exakt vad det var som var falskt. Så kan jag ju bättra mig tills nästa gång? :)

En annan sak också. Jag fick även en kommentar där en tjej undrade vad jag fick bakgrundsmusiken ifrån. Det är faktiskt så att jag spelar pianot själv :) Ackorden är Am, G, Em och F igenom hela låten. Så, du som kommenterade (fick ju varken din mailadress eller blogg så jag kunde kontakta dig), kan inte du spela piano så kommentera här så kan jag spela in en instrumental (där jag inte sjunger) och skicka till dig om du vill :) Det är bara till att kommentera!

puss!






En gång till för er som missade den :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle bli riktigt glad om du kunde spela in den & skicka den till mig hehe :D

2011-10-01 @ 15:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0