THAT'S RIGHT MOTHER FUCKAAA!

Här satsar vi på bra bloggning! Nej, men ni trogna läsare vet att min dator hos pappa är sönder så jag får väldigt svårt att blogga varannan vecka. Jag ska försöka få appen att fungera men det är nästan omöjligt. What the hell is up with that one liksom? Nej, men haha. Dagen idag har väl redan sätt ut som en vanlig fredag.. sjungit och lärt mig nya låtar på gitarr/piano. Bland annat Harry Potter Theme song. Allt detta i väntan på att kristin ska bli klar. Vi ska nämligen ha Harry Potter maraton. Vi börjar från film ett och ser hur långt vi hinner. Hur många gånger har jag inte gjort det egentligen? :) Underbart men ändå... det kommer bli awesome. Denna helgen kommer bli riktigt chill. Bara koppla av. Det gillas!

Och vet ni? Jag ska göra om designen snart. Måste bara fundera lite till på vad jag vill ha i headern. Men jag tänker köra på mörka färger nu när det är höst och allt. Svart? Vad tycker ni? :)

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0