YOU AND I KNOW WHAT IT'S LIKE TO BE KEPT DOWN, FORCED TO FIGHT. BUT TONIGHT WE'RE ALRIGHT SO HOLD UP YOUR LIGHT AND LET IT SHINE

Asså... min tunga är typ misshandlad! Jag har råkat bita mig själv där så att jag har fått skavsår på sidan av tungan och så råkade jag dricka för varmt te så att den blev ännu mer plågad. Kan knappt röra tungan och det gör ont att prata. Kul som fan. Bryr ni er ens om detta? Haha, tvek :) Jaja, äntligen fredag igen! Idag ska jag till väla med fridis och ikväll får jag se vad som händer. Har en del grejer att välja mellan, men jag orkar knappt ta mig ur byhålan jag bor i. Bra ju... ja. Nu ska jag in i duschen så hörs vi efteråt!



En av mina sommarlåtar 2011. Fyfan va bra låt. Fyfan va bra Rihanna är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0