YOU CAN'T CONTROL THE THINGS THAT HAPPEN TO YOU, BUT YOU CAN CONTROL THE WAY YOU REACT TO THEM

Äntligen hemma från skolan. Även om det var en kort dag, så gick det så jävla segt. Engelskaredovisningen var skit men jag tror jag tog igen det på frågorna hoppas jag. Jag var så otroligt nervös utan anledning. Brukar faktiskt inte vara det när man ska redovisa. På SO lektionen hade vi inget att jobba med, så vi gjorde svenska istället. Där gjorde jag och Isabelle en pjäs till Romeo och Julia som vi ska visa upp imorgon. Vi är rätt grymma faktiskt..

Idag ska jag plugga en massa spanska, då vi har prov imorgon. Jag, spanska? Hänger inte riktigt ihop, jag vet. Men så blir det :) Sen blir det dancedancedance. Hiphop (tror jag) och Dancehall fortsättning står på dagens schema. Underbart! ♥

Min autograf för alla er som ville ha den ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0