HEDEN!

Juste. Kommer ni (troga läsare, hehe) ihåg förra året då vi var på idrottsplatsen heden med högstadiet? Där fick vi göra olika grenar och så vidare? På min blogg skrev jag resultaten och sådär. Idag gjorde vi det igen. Så trots min extrema träningsverk i benen sen dancehallen och min stukade fot gjorde jag så gott jag kunde. Jag tänkte att ni kunde få förra årets + detta årets resultat!

FÖRRA ÅRET:
Tresteg:
8m & 30 cm.
Höjdhopp: Saxa 115 cm.
100 m: 15:12 sek.
800 m: 4:3 min
Stöta kula: 7 m & 60 cm.
Längdhopp: 3 m & 80 cm.
Stafett i lag: Näst sist. Mickes fel, haha!

DETTA ÅRET:
Tresteg:
8m & 05 cm.
Höjdhopp: Saxa 110 cm.
100 m: 14:40 sek.
800 m: Inget, kunde inte pga foten.
Stöta kula: 8 m & 90 cm.
Längdhopp: 4 m
Stafett i lag: 2a

Lite förbättring, lite försämring. Wiho?



Och grattis till karinsötnos som äntligen fyller 15! Nu får du cykla utan hjälm, ha sex och köpa energidryck! Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0