IRRITERAD!

Blir lagom sur på människor som lägger sig i och förstorar grejer som inte har med dom att göra. Ja, jag pratar om en viss person nu och jaaa, personen vet precis att jag pratar om henne. Men det skiter jag i för när man är såhär frustrerad så är man. Jag brukar vanligtvis inte använda ord som dessa men JÄVLA FITTA. Ja, det är vad du är.

Positivt. Jaja.. är lite sur på mig själv också. Har spenderat dagen framför datorn + mammas mobil. Fullt medveten om att jag måste packa. Men det ända jag har gjort är att lägga fram väskan och klockan är snart halv 9. Igår somnade jag klockan 10 liksom... intressant att veta. Nej men nu ska jag packa. Kyss!



Loveyou bestfriend!




Kommentarer
Postat av: fanny lindahl/lyckeke

Ha-ha.. Jag tänkte på lärare osv. Lilla gumman, jag har mer självförtroende än att du ska få ner mig. Haha! Så patetiskt bara! Du kanske ska ta och bättra på din egen självkänsla innan du börjar mixtra med andras!

2011-09-19 @ 20:28:31
URL: http://lifebylindahl.blogg.se/
Postat av: Frida

''lilla gumman'' Vem fan är det som är liten egentligen? Bara lägg ner

2011-09-19 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0