JAG ÄLSKAR DIG

mms_img41964

Jag vet att det är en liknande bild i förra inlägget, men jag tycker faktiskt att ni får leva med det. Frida, jag älskar dig. Du och jag tillsammans, är riktiga slagskämpar! Idag av alla dagar har vi tagit emot jävligt mycket skit, men vet du vad? Skratten vi delade idag gjorde så att de problemen kastades långt åt helvete. Denna dagen har varit awesome. Vi är världsbäst!


Längesen sist jag hade en sånhär bra. Trots lite skit under dagen, så gjorde bästavän den underbar. Vi gjorde ett arbete i kol, så mina händer blev helt svarta och det kletade vi ut i ansiktet. Vi blev jävligt sneade lite här och där men vafan? Man lever bara en gång. Palla slösa det på att leka vuxen! Sen på rasten tog vi vasin linjal som pistoler och lekte krig. Fett awesome!

Efter skolan stack vi till stan med isabelle. Där blev det McDonald's (ja du molly, vi förlorade...), espresso house och en jävla massa skratt. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv under en timme! Först på MC dog vi av skratt då en ko blinkade med ena ögat på tvn, sen på EH där frida skrämde mig och det slutade med att vi låg på golvet och torkade upp fridas utspillda chailatte... mog1! Jag älskar er mina tjejer!

Vet inte vad som händer ikväll riktigt. Blir mys med tjejerna förmodligen. Men vet ni? IMORGON BLIR DET KONFALÄGER! ♥


Kommentarer
Postat av: frida

O jag älskar dig så mycket lol besta hest<3

2011-09-03 @ 01:45:24
Postat av: MeiQi

haha söta :)

2011-09-03 @ 17:45:15
URL: http://meiqi.blogg.se/
Postat av: yasmine modell fru & mamma

allt bra?

klicka gärna gilla på mitt kort till min man och hjälp mig vinna vore super gulligt. kram

http://kampanj.pagen.se/lingongrova/galleri/903.

2011-09-03 @ 18:23:07
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0