JAG ÄLSKAR ER



Var det the final goodbye igår? Det hoppas jag verkligen inte, även hur man kände hur tårarna ville krypa sig fram under den sista psalmen. Jag hade ett underbart läger lördag - söndag med min fina konfagrupp (+ torsdagsgruppen och sommarkonfirmanderna) så vad kan bli bättre? Jo, att vi förmodligen kommer ha några återträffar 1 gång i månaden tror jag det var. Hoppas verkligen det blir av för jag älskar verkligen gemenskapen med vår grupp. På torsdag var det exakt 1 årsen vi träffades som tisdagsgruppen för första gången. Ett helt årsen. Tiden har verkligen gått snabbt... Tack för alla sjuka skratt. Både under läsåret och lägret!

 

älskar hur jag glömde trycka på publicera i morse...


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh allra bäst!

2011-09-05 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0