LOVE MY LIFE

Finns det något bättre, än att göra det man älskar mest i hela världen med sin allra bästa vän och världens härligaste grupp. Okej, lite spänt är det för tillfället men så är det alltid i början. Jag vet att denna gruppen kommer bli awesome. Alla där är ju så himla trevliga! Endorfinet jag har i min kropp nu rusar runder. Det är otroligt hur dans kan göra en så extremt lycklig. Det är underbart!

Jag och Frida gjorde även en egen dans idag tillsammans. Det tog oss endast 15 - 20 minuter att skapa en klockren, grym och synkad reggaeton dans. Fattar ni hur bra det är? Låten heter Rompe - Dady Yakee, fast vi har en remix på den. Men grym är den i alla fall!

Återigen en snodd bild ifrån fridamatilda.devote.se! Nästa gång drar vi med kameran och då jävlar ska det bli bilder och filmer!


Kommentarer
Postat av: frida

FAN VAD VI ÄR AWESOME. LOVE YOU

2011-09-07 @ 07:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0