PANIK

Tjaa! Kom hem för ett tagsen från invigningen av Passion Dance Studio. Det var extremt fint och verkade jättebra! Dock har jag ju till och med svårt att skaffa pengar till att gå på impulse så jag får förmodligen vänta tills nästa termin om inget drastiskt händer och jag får in lite att betala med. Får se hur det blir.

Den senaste timmen har gått ut på att googla, söka, smsa efter jobb. Letat på alla möjliga sidor. Just nu letar jag för att se om något företag behöver flygbladsutdelning. Det är ett chill jobb som passar mig faktiskt. Jag kämpar som in i helvete för att fixa pengar. Gör nästan vad som helst. Några förslag?


I won't back down. This is what I'm living for...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0