WAOCHICAWAOWAO

Okej... tänk er i den här situationen. Du har känt en kille i hela ditt liv. Dock har du alltid, ända sen du lärde känna honom varit för blyg för att prata med honom eller något eftersom att han är två-tre år äldre. Nu när du har blivit lite äldre och mognare så har ni börjat småsnacka. Nästa gång ni träffas med era familjer så pratar ni ändå rätt mycket med varandra. Sen får du det tråkigt och du ska lämna stället. Du kramar alla vuxna hejdå, och sen kommer du till denna personen. Vad gör du? Kramar honom eller bara säger hejdå?

Denna situationen blev jag utsatt för idag. De sekunderna var nog det pinsamaste i mitt liv. Det slutade med att jag typ skakade hand med honom på ett skämtaktigt/pinsamt läge sätt. Direkt efter det så dog jag av pinsamhet och insåg att det var nog fel sak att göra. Jag gick därifrån fortare än möjligt och fick panik resten av vägen hem. Har fortfarande ångest över hur pinsamt det var. Dör.

Trevlig fredag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0