When your will is broken, when it slips from your hand.

Mamma ringde och väkte mig och jag dog. Ni vet att jag skulle lägga mig lite tidigare? Jag släckte datorn och tvn vid halv 2 och skulle försöka sova men sist jag kollade på klockan innan jag somnade var hon halv 5 och jag låg klarvaken minsten halvtimme till. När jag vaknade så märkte jag att jag hade jävligt ont i armbågen och där åt det hållet. Nu kan jag inte röra den och det känns som att jag har brytit den. Jag har inte brytit den, men det känns så :( Så jag är sjukt trött, hänging och allmänt död typ. Palla.

Snart kommer älsklingarna över. Vet inte när, hur, eller något men dom får komma när dom vill. Jag ska rensa garderoben nu och verkligen göra det denna gången. Önska mig lycka till. för det kan verkligen behövas!

Ha det, så hörs vi senare. En massa bilder kommer sen bilder kommer att komma sen, jag lovar!

 



Vänskap. Hade vi ens något sånt?

Jag älskar dig fridabästavän! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer säkert inte rensa din garderob som vanlig...

2010-08-13 @ 14:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0