♥ Ångest, frustation och hemska nätter...

Har ni någongång känt känslan av att ni mår jättedåligt utan anledning? En klump sätter sig halsen som kommer att bryta ut vilken sekund som helst till gråt, men du har inte den blekaste om varför? Har du legat vaken på nätterna och inte kunnat sova eftersom att du mår så fruktansvärt dåligt och vet inte hur du ska bli av med denna hemska smärtan?

Det är en känsla som jag har känt av ett stort antal gånger och som jag är säker på att jag kommer att känna av igen. Helt ärligt talat så har jag den känslan nu och har haft den i ett tag nu. Närmare sagt någon månad. Utan att veta varför går jag runt med detta problemet. Ett problem som inte kan lösas, efter som att jag inte vet vad problemet är. Mår jag dåligt över något så tar jag tag i saken och fixar upp det så snabbt jag bara kan. Jag tycker inte att det lönar sig att gå omkring och tycka synd om mig själv när lösningen är framför mina ögon. Jag satsar in i det sista för att få bort det som stör mig ifrån att leva livet ut, istället för att gå runt i allmänheten och önska allas uppmärksamhet och ''uppmuntrande tal''. Jag är inte sån och jag vill inte vara sån. Livet handlar om att leva det fullt ut och älska allt. och det försöker jag göra.

Men nu de senaste veckorna har detta ynka problemet gått och stört mig. Denna klumpen i magen/halsen sitter där och jag tänker som en dåre! (HAHA, dåre!) Men jag kan fortfarande inte komma på varför. Ingen kan hjälpa mig med det heller och det accepterar jag. Jag vill inte ha någon hjälp, har jag satt mig i skiten får jag ta mig ur själv. Jag har mina underbara vänner som är en god hjälp på vägen. Men jag är en stor flicka nu och stora flickor löser sina egna problem!

Men denna känslan är jävligt irriterande!




♥ Frida Nielsen Tintin Wiggström Eleni Jacovidou ♥  Sophie Andree Johan
Molly Ekelund Amanda Lä Svensson Pontus Dalkvist Billy Hultberg Cornelia Toth Älskling

Ni har gett mig skratt och leenden till vardagen. Tack till er, jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: Molly

du vet att jag alltid finns här.

älskar dig felicia! §

2010-10-15 @ 07:27:39
URL: http://ekelunds.devote.se
Postat av: Linn

Det kan inte vara någon form av ångest? Jag läser psykologi A och det där kan vara något psykologiskt problem..

2010-10-15 @ 08:41:00
URL: http://welcometomyworld.se
Postat av: Cassandra N

Ush, det verkar hemskt!

Har du snackat med tex en skolkurator eller så?

2010-10-15 @ 15:04:05
Postat av: kristin

Felicia, säg inte så: 'Jag vill inte ha någon hjälp, har jag satt mig i skiten får jag ta mig ur själv.'

för du vet att jag alltid finns där, eller hoppas i alla fall att du vet det. Men om inte, så vet du det nu. :)

Älskar dig grymt mycket, och du är en stor del av mitt liv. Bara så du vet. ♥



2010-10-15 @ 23:39:14
URL: http://kristin.blogg.se/
Postat av: eleni jacovidou

älsklingen :( du vet vad jag säger varje gång jag ser dig ledsen och ja !:(

men du vet att jag alltid finns för dig huny !

you are a big big big part of my life !

jag lovar, jag lyssnar, även om jag inte förstår, men det är vilket jag gör!

jag förstår precis felicia!

men jag älskar dig något grrrrrrrrrrymt mycket!

utan dig i mitt liv felicia, jag svär jag hade gått under! jag säger bara TACK gud för du tog ner denna fina ängeln till jorden!



iloveu ♥

2010-10-16 @ 00:29:49
Postat av: Anonym

feliciagumman lilla, älskade lilla vän, jag finns här i alla lägen, du har mitt nummer och du vet att det bara är att messa eller ringa två på natten ifall det är något!

finns inget värre än att må dåligt, och du som är en sådan härlig person ska nt göra det!

tänk positivt, tänk BJÖRN GUSTAFSSON AL A ESPRESSO HOUSE! TÄNK DANS! ;d

// sophie och amanda :) <3

2010-10-16 @ 18:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0