Marcus Jönsson, You are the worlds greatest! ♥

Saknar min älskling så enormt mycket. Han är på Mallorca och har det awesome. Fick nyss ett urgulligt sms av honom. Låter lite sådär, konstigt men när jag läste det så började jag nästan gråta. Jag var så in i helvetes lycklig. Det stod inget så jättespeciellt som jag inte hade hört innan, men ändå. Okej, nästan allt han säger är speciellt. Men seriöst. Jag är så sjukt kär i denna killen.

Marcus Jönsson, du är verkligen mitt allt! ♥


Kanske borde ta nya bilder? Hehe (a)


Just nu håller jag på att lära mig love the way you lie på piano. Yes, jag är ett pianogeek, hehe. Eller rättare sagt keybord. Fick en kommentar häromdagen om att jag skulle lägga ut några filmer där jag spelar lite piano (keybord) och sånt. Kanske det, får se. Kan väll lägga ut lite filmer på när jag spelar några hyffsat kända låtar som jag kan.


Kommentarer
Postat av: du vet

Älskar dig:<33

2010-09-20 @ 23:21:08
Postat av: du vet

2010-09-20 @ 23:27:09
Postat av: du vet

Älskar dig mer än "du vet" <3333

2010-09-20 @ 23:27:41
Postat av: pontus bv

Vilka kända låtar kan du på piano? :)

2010-09-20 @ 23:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0