Baby, i can break you down!

Haft så sjukt roligt denna dagen. 4 timmars dans, dans och dans. Riktigt über roligt. Jag testade på:

*Streetdance
* Streetfunk
* Streetjazz
* Striparobic
* Reggaeton
* Modern Dance
* Pussycat dolls

Roligast var streetjazz och streetfunk. Missade Dancehall, vilket var rättså synd. Men ska börja på det också. Ska få VIP kort vilket gör så att jag kan gå på hur många danser jag vill för bara 3400 kronor. Riktigt awesome.

Har tappat bort min plånbok med alla mina kort och en jädra massa pengar så jag har lite panik. Ska leta lite till runt hela laröd nu asså. Sen blir det valpvakt ikväll. Berättar mer om det när jag kommer hem. Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0