♥ Right now...




Tänkte inleda Julafton med lite filmmys under täcket med trollkarlens lärning, vilket jag har väntat på nu i flera MÅNADER. Äntligen kom det ut en med hyffsat bra kvalité! Önskar att min älskling var här sidan om mig och kunde ha lite julmys tillsammans med mig. Men nu är det som det är, tyvärr. Det rimma... Ha-Ha, vad rolig jag är.

Som sagt, sängen väntar på mig. Vi hörs senare på morgonen vid 10 tiden. Då ska mamma köra och hämta min storebror som ska fira julen hos oss tillsammans med resten av familjen på mammas sida. Har en stark känsla av att det kommer att bli mycket sång och instrumentspelande nu när hela musikalfamiljen samlas. Vi är nog bara 1 av 9 som inte kan spela något instrument eller sjunga. Jag tror inte den sista personen kan det, men vem vet.

Ja... nu skriker sängen och kudden efter mig. Gott nytt jul alla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0